Asiakaspalvelun psykologiaa – Ammattitaitoisen vuorovaikutuksen perusteet

Tai kirjaudu päästäksesi maksullisiin kursseihisi

Kun olet ostanut kurssin voit aloittaa kurssin jaksosta 1.1.1. välittömästi. Varaa häiriötön paikka jossa voit keskittyä. Oppimisesi kannalta on tärkeää käyttää niin montaa aistia, kuin on mahdollista.
Ihminen oppii kuulemalla, näkemällä ja itse tekemällä ja parhaiten silloin, kun näitä kaikkia käytetään yhdessä. Sen vuoksi on hyvä optimoida oppimistuloksiasi tekemällä harjoitustehtävät oppituntien lopussa, mielellään silloin, kun asiat pyörivät päässäsi tuoreena. Näin voi myös syntyä kysymyksiä. Jokaisen oppitunnin lopussa on siihen liittyville keskusteluille kommenttikenttä jonne voi laittaa omia kommentteja.


Modulien oppitunnit on ajastettu saat uuden modulin oppitunteineen katsottavaksi viikon kuluttua edellisestä.
Näin oppitunteihin perehtymiseen ja kertaamiseen jää aikaa. Kurssi on käytössäsi vuoden siitä kun kirjaudut sisään.


Asiakaspalvelun psykologiaa - Ammattitaitoisen vuorovaikutuksen perusteet käytännönläheisesti

Kurssi on konstailematon tietopaketti
asiakasrajapinnassa työkenteleville.

Kurssilla keskitytään neljään perusasiaan:
1. Oma asenne kuntoon
2. Valmistautuminen asiakastapaamiseen
3. Asiakkaan kohtaaminen
4. Tuloksellisuus

Mitä saat
Kokenut tekijä saa kertauksena rautaisannoksen koestettuja malleja ja ideoita.
Tuoreet tekijät saavat lentävän lähdön
menestyksekkääseen asiakastyöskentelyyn.

Kenelle
Myynnin parissa työskentelevät, asiakaspalvelu,
tuotepäälliköt, konsultit, yrittäjät, asiantuntijat,
markkinointi ja asiakasviestintä.

Kouluttaja:
Tapio Joki on Myyntitohtori -yrityksen perustaja ja Asiakaspalvelun psykologiaa kurssin tekijä. Hän on toiminut
asiakaspalvelun parissa yli 20 vuoden ajan, tuotteistanut useita palveluja B2B sekä B2C-sektorilla ja valmentanut
satoja asiakasrajapinnassa toimivia ammattilaisia.

Moduulit