Asiakaspalvelun psykologiaa – A V P

Kun olet ostanut kurssin voit aloittaa kurssin jaksosta 1.1.1. välittömästi. Varaa häiriötön paikka jossa voit keskittyä. Oppimisesi kannalta on tärkeää käyttää niin montaa aistia, kuin on mahdollista.
Ihminen oppii kuulemalla, näkemällä ja itse tekemällä ja parhaiten silloin, kun näitä kaikkia käytetään yhdessä. Sen vuoksi on hyvä optimoida oppimistuloksiasi tekemällä harjoitustehtävät oppituntien lopussa, mielellään silloin, kun asiat pyörivät päässäsi tuoreena. Näin voi myös syntyä kysymyksiä. Jokaisen oppitunnin lopussa on siihen liittyville keskusteluille kommenttikenttä jonne voi laittaa omia kommentteja.

Asiakaspalvelun psykologiaa - Ammattitaitoisen vuorovaikutuksen perusteet 
Konstailematon tietopaketti asiakasrajapinnassa työkenteleville.

Kurssilla keskitytään neljään perusasiaan:
1. Oma asenne kuntoon
2. Valmistautuminen asiakastapaamiseen
3. Asiakkaan kohtaaminen
4. Tuloksellisuus

Mitä saat
Kokenut tekijä saa kertauksena rautaisannoksen koestettuja
malleja ja ideoita. Tuoreet tekijät saavat lentävän lähdön
menestyksekkääseen asiakastyöskentelyyn.

Kenelle
Myynnin parissa työskentelevät, asiakaspalvelu,
tuotepäälliköt, konsultit, yrittäjät, asiantuntijat,
markkinointi ja asiakasviestintä.


Kouluttaja:
Tapio Joki on Myyntitohtori -yrityksen perustaja ja
Asiakaspalvelun psykologiaa kurssin tekijä. Hän on toiminut
asiakaspalvelun parissa yli 20 vuoden ajan, tuotteistanut
useita palveluja B2B sekä B2C-sektorilla ja valmentanut
satoja asiakasrajapinnassa toimivia ammattilaisia.




Moduulit

Miten vaikutat itseesi ja muihin

- Minäkuva ja asenne: kehitä ja kehity
- Miten saavutat tärkeimmän: asiakkaan luottamuksen
- Neljä tapaa lisätä itsetuntoa ja menestystä

Valmistaudu asiakastapaamiseen
- Ostamisen psykologiaa
- Myy ilman myyntiä
- Asiakashankinnan 80-20
- Miten toimia puhelimessa

Asiakaskeskustelun ohjaaminen
- esittelytaidot
- ammattimaiset neuvottelutaidot
- asiakkaiden persoonallisuustyypit
- tehokas ajankäyttö

Asiakkaan epäröinti ja tilaus
- hintahuolet
- asiakkaan epäröinti
- tilaus
Avatar
Kouluttaja

Tapio

Olen toiminut myynnin ja asiakaspalvelun parissa yli 20 vuoden ajan, tuotteistanut useita palveluja B2B sekä B2C-sektorilla ja valmentanut satoja asiakasrajapinnassa toimivia ammattilaisia. Nykyinen toimenkuva on löytää tehtäviin uusia tekijöitä ja tekijöille uusia tehtäviä.